یزدفردا: استاندار یزد: هیچ مدیری حق ندارد از پاسخگویی به سوالات مردم از سوی رسانه‌ها خودداری کند.

به گزارش یزدفردا: مهران فاطمی در جلسه شورای برنامه ریزی استان با تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات به فعالان این عرصه گفت: روابط عمومی‌ها از یک جایگاه رفیع برخوردار هستند و باید علاوه بر آموزش‌های لازم از آنها را حمایت شود تا جهاد تبیین و ارائه دستاورد‌های نظام و دولت به خوبی انجام گیرد.

وی افزود: به همه مدیران تاکید شد که جایگاه روابط عمومی‌ها را به طور خاص ارتقا بدهند و روابط عمومی‌ها آموزش‌های لازم را ببینند تا عالمانه‌تر رفتار کنند و نسبت به رسانه‌های اصلی، رسمی و اصیل و شناسنامه دار و افکار عمومی پاسخگو باشند.

استاندار اظهار داشت: هیچ مدیری حق ندارد نسبت به سوالات مردم که از سوی رسانه مخصوصا رسانه ملی مطرح می‌شوند، پاسخگو نباشد. به همه سوالات باید پاسخ لازم داده شود واگر ایراد درستی است باید اصلاح شود و اگر ایراد درست نیست باید آن خطای برداشت را توضیح داد.

فاطمی به اهمیت رسانه پرداخت و تصریح کرد: باید به خبری که افکار عمومی را مشوش کرده باشد با دلیل و مستند پاسخ داده شود. در این راستا هیچ مدیری منع مصاحبه ندارد مگر اینکه موضوع امنیتی یا دارای شرایط خاص باشد یا در شورای تامین تصمیم گرفته شده که فرد خاص یا یک مرجع به پاسخگویی بپردازد.

وی با اشاره به تصویب برنامه جهش تولید با مشارکت مردم در استان گفت: برنامه به این مساله می‌پردازد که چگونه می‌توانیم مشارکت مردم را به صورت عملیاتی و دقیق در برنامه جهش تولید بیاوریم.

استاندار بر لزوم عدم برگشت اعتبارات استان تأکید کرد و ادامه داد: همه مدیران باید تا موعد مقرر نسبت به جذب اعتبارات و تسهیلاتی که در اختیارشان قرار گرفته است، اقدام کنند و هیچ مدیری حق ندارد ریالی از اعتبارات را برگشت دهد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا